A Boutique Hotel Annuska tökéletes rendezvényhelyszín a kis létszámú, maximum 50-60 fős privát és vállalati események lebonyolításához! Vezetői elvonulás, kick-off meeting, éves tervezés, csapatépítő egy olyan helyen ahol kizárólag a cég dolgozói vannak jelen? Nem probléma! Akár a teljes ház bérelhető! 21 szobánk, konferenciatermünk, csodálatos kertünk és az étteremhez kapcsolódó terasz valamint a lobby számos tökéletes eseménynek biztosított már helyszínt!
Konferenciatermünk 30 fő befogadására alkalmas széksoros elrendezésben, az éttermünk 20-25 fős események megtartására alkalmas, de a lobby is kihasználható akár parti-helyszínként is, amennyiben a teljes házat kibérli. Kertünkben már nagyszabású 250 fős koncert, kisebb jazz-est, borkóstoló, termékbemutató, sőt díjátadó is zajlott. Igény szerint fellépőket, szórakoztató programelemeket, teljes cateringet, borkóstoló és egyéb programokat ajánlunk, a vitorlázástól kezdve egészen a Gourmet ajánlatokon át! Hang és fénytechnikát igény szerint biztosítunk, akár dj-vel vagy fellépőkkel együtt. Esemény esetén büféreggelink a’la carte étlappal várja a résztvevőket, korlátlan wellness használattal, kültéri medencével, és biciklikölcsönzési lehetőséggel.
Konferenciatermünk 100 nm, 4 db flipchart táblával, projektorral és vetítővászonnal rendelkezik, kávészünet-csomagjainkat pedig teljes egészében az Ön igényeire szabjuk.
Kérjen ajánlatot tőlünk, várjuk szeretettel szállodánkban!